Intrebari frecvente

De ce am nevoie de astfel de servicii?
Este singura modalitate de a pastra amintirile legate de evenimentele tale. Ai nevoie de un profesionist care sa stie ce anume sa filmeze si sa fotografieze astfel incat nimic din ce e important sa nu se piarda. Daca crezi ca un prieten ar putea face fata sa filmeze si sa fotografieze pentru tine, cu aparatura neprofesionista si sa economisesti astfel bani, te sfatuim sa te mai gandesti!
Ne dorim sa colaboram cu dvs. Care este procedura de urmat?
Primul lucru este să vă interesaţi dacă suntem disponibili pentru data evenimentului dvs. Ideal ar fi să avem şi o întâlnire faţă în faţă, în care să punem la punct toate detaliile. Pentru rezervarea datei este necesar să semnăm un contract şi să achitaţi un avans de 20% din valoarea totala a serviciilor prestate catre dvs, reprezentand taxa de rezervare a evenimentului. Contractul conferă ambelor părţi garanţia seriozităţii colaborării.
Nu suntem din Bucureşti, ne puteti onora cu serviciile dvs ?
Suntem disponibili in principiu, in toate zonele tarii, cu precizarea faptului ca vor exista cheltuieli de deplasare si cazare, ce vor fi adaugate la suma serviciilor din contract.
Care este limita numarului de fotografii pe care le vom primi? Diferă numărul de fotografii de la un pachet la altul?
Nu există limită de fotografii! Indiferent de pachetul pe care îl contractaţi, vom fotografia tot ceea ce consideram că merită fotografiat. Din experienţa evenimentelor fotografiate în trecut veţi primi intre 200 – 1.500 de imagini in functie de evenimentul pe care il aveti (cununie civila, cununie religioasa, botez, petrecere restaurant, serbari, festivitati etc)
Cate fotografii dintre cele pe care le vom primi vor fi prelucrate?
Absolut toate fotografiile pe care le veţi primi sunt editate profesional cu corectii de expunere, crop overlay, corectii tonale, claritate, noise filter, black&white etc.
Cate ore va avea rezumatul filmat la evenimentul nostru ?
Atat pe fotografii cat si pe partea video suntem prezenti activi si incercam sa suprindem cat mai mult din emotia momentelor importante, obtinand o cat mai mare diversitate de imagini si unghiuri ale actiunii din timpul evenimentului.
Durata filmului depinde de tipul evenimentului, de oferta aleasa si de desfasurarea acestuia din ziua respectiva.
Cât durează până când vom primi materialele?
Fiecare eveniment in parte este tratat cu atentie sporita si grija pentru detaliu. Volumul mare de munca implica si o durata mai lunga de prelucrare, astfel termenul de predare este intre 30 si 60 de zile calendaristice de la data evenimentului. Unele perioade ale sezonului ne permit sa scurtam acest termen (inceputul sezonului de obicei). Daca evem materialul gata inainte de termenul de livrare acesta va fi livrat, dorim sa va bucurati cat mai repede de amintirile dvs.
Se realizeaza fotografii cu toti invitatii de la nunta?
Pe parcursul zilei realizam fotografii cu toti membri familiei, prieteni, rude sau invitati Incercam sa surprindem cat mai mult si mai bun posibil. Dar daca doriti neaparat o fotografie cu un prieten sau membru al familiei va rugam sa ne aduceti la cunostinta.
Se pot face fotografii cu invitaţii pe care aceştia să le primească printate la plecarea de la petrecere?
Bineinteles. Avem posibilitatea de a printa la minut, pe post de marturii, fotografii cu invitatii sau chiar si magneti foto.
Dorim sa avem si un album de fotografii
Putem realiza impreuna cu colaboratorii nostri, albume foto, fotobook-uri,tablouri canvas ce au diferite dimensiuni. Pretul acestora se stabileste ulterior, in functie de marime, numar de pagini, material coperti etc.
Care este costul serviciilor voastre?
Ofertele noastre pleaca de la pachetele standard, insa fiecare dintre acestea poate fi personalizat in functie de cerintele fiecaruia dintre voi. Pretul devine important dupa ce alte detalii au fost puse la punct, iar noi suntem convinsi veti gasi, cu siguranta, pachetul potrivit voua.