Skip to content
De ce am nevoie de astfel de servicii?
Este singura modalitate de a păstra amintirile legate de evenimentele tale. Ai nevoie de un profesionist care să știe ce anume să filmeze și să fotografieze astfel încat nimic din ce e important să nu se piardă. Dacă tu crezi că un prieten ar putea face față să filmeze și să fotografieze pentru tine, cu aparatură neprofesionistă și să economisești astfel bani, te sfătuim să te mai gândești!
Ne dorim să colaborăm cu dvs. Care este procedura de urmat?
Primul lucru este să vă interesaţi dacă suntem disponibili pentru data evenimentului dvs. Ideal ar fi să avem şi o întâlnire faţă în faţă, în care să punem la punct toate detaliile. Pentru rezervarea datei este necesar să semnăm un contract şi să achitaţi un avans de 20% din valoarea totală a serviciilor prestate către dvs, reprezentând taxa de rezervare a evenimentului. Contractul conferă ambelor părţi garanţia seriozităţii colaborării.
Nu suntem din Bucureşti, ne puteți onora cu serviciile dvs ?
Suntem disponibili în principiu, în toate zonele țării, cu precizarea faptului că vor exista cheltuieli de deplasare și cazare, ce vor fi adăugate la suma serviciilor din contract.
Care este limita numărului de fotografii pe care le vom primi? Diferă numărul de fotografii de la un pachet la altul?
Nu există limită de fotografii! Indiferent de pachetul pe care îl contractaţi, vom fotografia tot ceea ce considerăm că merită fotografiat. Din experienţa evenimentelor fotografiate în trecut veţi primi intre 200 – 1.500 de imagini in funcție de evenimentul pe care îl aveți (cununie civilă, cununie religioasă, botez, petrecere restaurant, serbări, festivități etc)
Câte fotografii dintre cele pe care le vom primi vor fi prelucrate?
Absolut toate fotografiile pe care le veţi primi sunt editate profesional cu corecții de expunere, crop overlay, corecții tonale, claritate, noise filter, black&white etc.
Câte ore va avea rezumatul filmat la evenimentul nostru ?
Atât pe fotografii cât și pe partea video suntem prezenți activi și incercăm să suprindem cât mai mult din emoția momentelor importante, obținând o cât mai mare diversitate de imagini și unghiuri ale acțiunii din timpul evenimentului.
Durata filmului depinde de tipul evenimentului, de oferta aleasă și de desfașurarea acestuia din ziua respectivă.
Cât durează până când vom primi materialele?
Fiecare eveniment în parte este tratat cu atenție sporită și grijă pentru detaliu. Volumul mare de muncă implică și o durată mai lungă de prelucrare, astfel termenul de predare este între 30 si 60 de zile calendaristice de la data evenimentului. Unele perioade ale sezonului ne permit să scurtăm acest termen (începutul sezonului de obicei). Dacă avem materialul gata înainte de termenul de livrare acesta va fi livrat; dorim să vă bucurați cât mai repede de amintirile dvs.
Se realizează fotografii cu toți invitații de la nuntă?
Pe parcursul zilei realizăm fotografii cu toți membrii familiei, prieteni, rude sau invitați. Încercăm să surprindem cât mai mult și mai bun posibil. Dar dacă doriți neapărat o fotografie cu un prieten sau membru al familiei vă rugăm să ne aduceți la cunostință.
Se pot face fotografii cu invitaţii pe care aceştia să le primească printate la plecarea de la petrecere?
Bineînțeles. Avem posibilitatea de a printa la minut, pe post de mărturii, fotografii cu invitații sau chiar și magneți foto.
Putem realiza împreună cu colaboratorii noștri, albume foto, fotobook-uri, tablouri canvas ce au diferite dimensiuni. Prețul acestora se stabilește ulterior, în funcție de mărime, număr de pagini, material, coperți etc.
Ofertele noastre pleacă de la pachetele standard, însă fiecare dintre acestea poate fi personalizat în funcție de cerințele fiecaruia dintre voi. Prețul devine important după ce alte detalii au fost puse la punct, iar noi suntem convinși că veți găsi, cu siguranță, pachetul potrivit vouă.
Scroll Up